gândiri şi răzgândiri la lumina lumânării

Share
Loading

marți, 2 martie 2010

Sucurile de fructe conţin substanţe otrăvitoare

Măi frate, mă doare capul... şi nici nu ştiu ce drac să iau să-mi treacă. Îmi tot răsună-n cap ce afirma cândva Ionuţ Caragea: "Barbutul vieţii mele se joacă pe ascuns." - ca un ecou..., liber şi nestingherit, din colţ în colţ...

Să nu-mi spuneţi că m-am tâmpit - eu zic că naivitatea nu ar trebui confundată cu prostia... Nu mă uit la TV şi nici ziare nu citesc - poate tocmai din acea cauză amintită mai devreme..., poate că este un defect căpătat din perioada în care am lucrat ca reporter la unul dintre cotidianele din România..., cert este faptul că îmi place să selectez informaţia primită, economisind fiecare gigabite de "spaţiu de stocare" din capul meu. Unul dintre site-urile care reuşeşte să aducă oarece lumină şi-n beciul meu este 9AM News care, spre surprinderea mea, de această dată... mă bagă-n beznă.

Ca fiecare, am tabieturile mele când mă trezesc; unul dintre acestea este să deschid email-ul şi "să mă pun la curent" (220, alternativ) cu ce se întâmplă-n jurul meu (a nu se înţelege că n-aş avea spirit de observaţie, dar de obicei este ocupat cu altceva). Iată conţinutul unui email pe care l-am primit de la mai sus amintitul site de ştiri (click pe imagine pentru al putea vedea la scara mărită)
 
Curios din fire, mai ales că nu am fost nicicând dezamăgit de acest site, am accesat link-ul propus să pot afla despre ce este vorba şi... Surprise!


Acum... vă las şi pe voi să vă doară capul rumegând "ştirea" pe-n(delete), meditând la motivul pentru care a fost ştearsă..., invitând respectivul site să se justifice.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Link & Banner Exchange

BANNER EXCHANGE
                                
Related Posts with Thumbnails