gândiri şi răzgândiri la lumina lumânării

Share
Loading

duminică, 14 martie 2010

Întors din pustiu


Download

Râd cu braţele desfăcute până la cer -
gură lacomă încercând să cuprindă universul.
În palme-mi stau ca-ntr-o balanţă
deopotrivă întinderea albastră şi galben-cenuşiu,
tot Necuprinsul.

Dansez cu păsările
ce se-adună în pletele şi la subţiorile mele
ca în crengile şi scorburile pădurii,
acoperindu-mă cu iarbă şi muşchi verde,
frunze cunună şi flori la ureche,
cu soare, rouă, cer senin şi curcubee.

Cânt până la epuizare...
Îngânând o ciocârlie,
în lupta ei cu înălţimile, inima-mi zboară
mai sus decât munţii,
mai sus decât Luna,
mai departe de mine,
mai aproape de Dumnezeu.

Mă-ntreb cine sunt

Şi ţip...:
CINE SUNT EU?
Primăvara din văi răspunde-n ecou:
Eu..., Eu..., Eu...
de Eugen Bîrziche - Vebwell

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Link & Banner Exchange

BANNER EXCHANGE
                                
Related Posts with Thumbnails