gândiri şi răzgândiri la lumina lumânării

Share
Loading

miercuri, 10 februarie 2010

Iată că am blog...

Ştiam că începutul este cel mai greu, dar sincer, nu mă aşteptam să mă înpotmolesc încă de aici...  Pentru cei care nu ştiu, să afle că nu limbajul HTML îţi va da dureri de cap, ci... culmea, găsirea..., nu alegerea, ci găsirea unui nume valabil de blog. He..., he!

Am început, cum era şi firesc cu un nume care să (mă) reprezinte
şi/sau să fie cât-decât înrudit cu ceea ce aş fi vrut să însemne acest blog, dar de fiecare dată mă loveam de invariabilul "anăveibăl neim". Ok! "Hai să încercăm în altă limbă!" (că românu-i poliglot) şi dăi şi luptă-te cu sinonime în franceză, în engleză, ba chiar şi latină... IOC!
Am trecut la altă strategie - aceea care a stat cândva la baza denumirii dadaismului, atât doar că nu am folosit cuţitul...

Un alt pas important a fost acelea de a alege un "template" (aspect) care să-mi satisfacă "pofta de frumos", :D "ergo...nimic" şi util :P Nu este greu... cu atât mai mult cu cât cei ce administrează BTemplate sunt cât se poate de generoşi cu oferta. Aşadar, iată că am blog..., nu este primul, trebuie să recunosc, însă prin ceea ce am trecut în două ore de chin m-a făcut să dedic prima mea postare... "chinului de a începe".

2 comentarii:

Anonim spunea...

Multa bafta cu blogul si la cat mai multe articole!

veb13 spunea...

Mulţumesc pentru urare, Fireflight!

Trimiteți un comentariu

Link & Banner Exchange

BANNER EXCHANGE
                                
Related Posts with Thumbnails